tisdag 20 oktober 2015

Saknade uppgifter

Så här i omdömestider tar vi ett extra varv i våra gömmor och gräver fram allt vi kan hitta. Det är också då vi upptäcker alla de där saknade uppgifterna som vi behöver få in.

Så här ser det ut för mig:

  • Jag saknar fjorton (14) reflektioner i svenskan utifrån filmen Stand by me, som vi arbetade med för lääänge sedan.
  • Jag saknar sju (7) texter i engelskan om The Evil Enemy, sedan ett par veckor tillbaka. Fyra av de texter jag har är dessutom utan namn.
Undrar du hur det ser ut för dig är det bara du kommer föbi mitt arbetsrum så kollar jag snabbt av om du är en av de "skyldiga". För att omdömet - och så småningom betyget - ska bli så rättvist som möjligt behöver jag få in uppgifterna genast - gärna redan då de skulle ha lämnats in ;)

Ha det bra!

/Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar